Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Svømmehallen

Åbningstider

Mandag - tirsdag:​

Kl. 09:30 - 20:30
​*vinterhalvåret ikke tirsdag
​kl.16.15-18.30

Onsdag - søndag:

Kl. 09:00 - 20:30

Svømmeklubben Hajen lejer svømmehallen tirsdage kl.16.15-18.30 - kun i vinterhalvåret. Alle andre nøgler bliver nægtet adgang til svømmehallen i dette tidsrum.​

Information​

Kl. 20.10

Indgangsdørene låser

Kl. 20.30

Svømmehal inklusiv omklædnindgsrum skal være tømt

Kl. 20.30

Alarmen går i gang - lyder i ca. 30 sek. - derefter ca.12 min. pause - og så igen hvis man ikke​ er nået udenfor

Særlige forbehold i forbindelse med Covid-19​

Saunaen - spa'en og det tyrkiske bad er igen åbnet​. Husk 1 meters afstand og vær god til at "spritte af" Vis hensyn til hinanden i svømmehallen

_____________________________________

25.10.2020 Covid-19 information

_____________________________________

Kulturministeriet oplyser følgende:
Må svømmehaller holde åbent for almindelig adgang for børn og voksne sammen?
- Ja, for eksempel svømmehaller og fitnesscentre må fortsat holde åbent for almindelig ophold og færdsel på tværs af aldersgrupper. I forbindelse med ét samlet arrangement eller én aktivitet såsom holdtræning, må der maksimalt være 10 personer til stede.

Så såfremt det ikke er en holdtræning i en svømmehal, så må der gerne være mere end 10 personer til stede (så længe de enkelte grupper ikke overstiger 10 personer).

__________________________________________

Det betyder at vi fortsætter med at holde svømmehallen åben - med de få restriktioner der er omkring afstand og antal

Læs skiltene i svømmehallen

Ordensregler for svømmehallen​

Med baggrund i Ejerforeningens vedtægter og aftale om brugsret fra 1997 har foreningen vedtaget følgende regler for ophold i og brug af svømmehallen:​

1. Ejeren har - når lejligheden ikke er lejet ud - ret til at medtage op til 5 personer i svømmehallen. Når lejligheden er udlejet eller lånt ud, har ejeren IKKE ​selv ret til at anvende eller lade andre anvende svømmehallen udover de, som har lejet eller lånt lejligheden.
  2. Børn under 16 år må kun opholde sig i eller bruge svømmehallen, når de er overvågede af brugerberettigede voksne. Børn mellem 16 og 18 år må kun opholde sig i eller bruge svømmehallen, når en af de brugerberettigede voksne opholder sig på feriecentrets område og har givet den eller de pågældende adgang i overensstemmelse med pkt. 1.
  3. Boldspil - udover i bassin - er ligesom andre risikobetonede lege, herunder løb ikke tilladt i svømmehallen. Redskaber m.v. må kun bruges i overensstemmelse med deres formål. Det vil f.eks. sige, at boldspil skal foregå med de bolde, der forefindes i svømmehallen.
  4. Det er ikke tilladt at medbringe glas, mad og drikke i svømmehallen inkl. i omklædningsrum.
  5. Det er ikke tilladt at lukke ikke adgangsberettigede ind i svømmehallen.
  6. Ejeren har overfor Ejerforeningen det fulde ansvar for dem, som han har givet adgang til svømmehallen, uanset om det drejer sig om udlån eller udlejning.

Vedtaget på generalforsamlingen den 04.marts 2000​

Kontakt os, hvis du har nogle spørgsmål

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Om Lemvig Feriecenter

På Lemvig Feriecenter har hele familien udsigt til en skøn ferie. Her bor I i hyggelige ferieboliger med solterrasse eller overdækket balkon – mange af dem med direkte udsigt over Limfjorden.

Her har I rig mulighed for at få dyppet tæerne. På den børnevenlige strand kan I bade, surfe og spille beachvolley, og hjemme på feriecenteret kan I nyde det store, indendørs poolområde med spa, sauna og tyrkisk dampbad.

Udlejning af ferielejlighed

Ønsker du at booke en ferielejlighed kan dette ske via. en af vores samarbejdspartnere:

​Feriepartner.dk

Danland.dk